نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری محلی پاكستان، حمزه خان افسر ارشد پلیس در پیشاور گفت: در این حمله تروریستی كه در منطقه صوابی در نزدیكی شهر پیشاور در ایالت خیبر پختونخوا روی داد، 11 نفر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، هواداران حزب سیاسی 'تحریك انصاف' به دعوت 'عمران خان' رهبر این گروه سیاسی گرد هم آمده بودند.

عمران خان دقایقی قبل از این حادثه محل را ترك كرده بود.

این مقام پلیس افزود: زخمی های این حادثه توسط نیروهای امدادی به مراكز درمانی انتقال داده شدند و طبق گزارش ارائه شده، برخی از مصدومان از وضعیت جسمی مناسبی برخوردار نیستند؛ از این رو احتمال افزایش تعداد قربانیان وجود دارد.

تاكنون هیچ گروهی مسوولیت این حمله ترویستی را بر عهده نگرفته است.

آساق ** 1095** 1597



:: برچسب‌ها: لا ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

خشونتهای سوریه به شهر حلب هم رسید

دو انفجار در حلب، بزرگترین شهر سوریه، دستکم ۲۸ کشته به جای گذاشته. تلویزیون دولتی سوریه می گوید بمب ها در خودرو کار گذاشته شده بود و هدف ساختمان های نهادهای امنیتی و انتظامی بوده است.

برای پخش این فایل، نرم افزار "جاوا اسکریپت" باید فعال شود و تازه ترین نسخه "فلش" نیز نصب شده باشد

رسانه‌های دولتی سوریه گزارش داده‌اند که به دنبال انفجار دو بمب در شهر حلب، دومین شهر بزرگ سوریه، دست‌کم ۲۸ نفر کشته و ۲۳۵ نفر زخمی شده‌اند.

گزارش شده است که این بمب‌ها پایگاه‌های امنیتی و نظامی سوریه در شهر حلب را هدف قرار داده‌اند.

تلویزیون دولتی سوریه، "گروه‌های تروریستی مسلح" را مسئول این حمله‌ها معرفی کرده و تصاویری از اجساد را پخش کرده است.

مقامات 'ارتش آزاد سوریه' که از مخالفان دولت این کشور هستند، گفته‌اند که گروهی از اعضای این ارتش در زمان حمله‌ها در حلب، در منطقه حضور داشته‌اند، ولی این گروه مسئول انفجارها نیست.

مالک الکردی، نایب رئیس ارتش آزاد سوریه به بی‌بی‌سی عربی گفت که نیروهای این ارتش صبح روز جمعه (دهم فوریه) در حال بررسی روند فعالیت نیروهای امنیتی و نیز شبه‌نظامیان طرفدار دولت سوریه در محدوده مجتمع اداره ضداطلاعات ارتش و یک پایگاه پلیس ضدشورش در حلب بودند.

او گفت: "وقتی این نیروها در یک میدان جمع شدند تا برای سرکوب تظاهرکنندگان به سمت مساجد بروند، دو گروه از اعضای ارتش آزاد سوریه، با اسلحه‌های سبک و نارنجک به سمت این دو ساختمان حمله کردند."

او اضافه کرد که بعد از درگیری‌دو طرف، در داخل ساختمان اداره ضداطلاعات ارتش یک انفجار رخ داد.

او گفت: "در ابتدا نمی‌دانستیم چه چیزی رخ داده است، ولی به نظر ما، این انفجار، اقدامی از سوی رژیم بود تا عملیات ارتش آزاد سوریه را خنثی کند."

ماهر نعیمی، یکی دیگر از سخنگویان ارتش آزاد سوریه، به خبرگزاری فرانسه گفته است: "این رژیم جنایتکار، کودکان ما را در حمص می کشد و در حلب به بمبگذاری دست می‌زند تا توجه‌ها را از آنچه که در حمص رخ می‌دهد، منحرف کند."

اجساد پاره پاره

یکی از گزارشگران تلویزیون دولتی سوریه در حالی که گریه می‌کرد، گزارش داده است که ساختمان مجتمع اداره ضداطلاعات ارتش در نزدیکی یک پارک هدف بمبگذاری قرار گرفته است؛ جایی که گروهی از مردم برای خوردن صبحانه جمع شده بودند و کودکان به بازی مشغول بودند.

او گفت که تعدادی از کودکان نیز بر اثر انفجار کشته شده‌اند.

در تصاویر تلویزیونی، بولدوزر هایی دیده می‌شود که در حال جمع کردن خرابه‌ ساختمان از خیابان هستند.

تلویزیون دولتی سوریه تصاویر مشابهی را از محل دومین انفجار در حلب پخش کرده است. گزارشگر این شبکه تلویزیونی گفت که انفجار بر اثر یک بمبگذاری انتحاری در یک خودرو رخ داده است.

در این تصاویر هم امدادگرانی دیده می‌شوند که تکه‌های بدن اجساد را جمع می‌کنند و در کیسه‌های سیاهرنگ زباله می‌گذارند.

از زمان آغاز اعتراضات ضددولتی در سوریه، تظاهرات کمی در حلب برگزار شده است و این شهر که از مراکز اصلی فعالیت‌های اقتصادی سوریه به شمار می‌رود، وضعیت کمابیش آرامی داشته است.

فعالان حقوق بشر می گویند که از زمان آغاز اعتراضات به دولت بشار اسد از ماه مارس سال گذشته میلادی، بیش از ۷ هزار غیرنظامی کشته شده‌اند.

"ادامه کشتار"

در عین حال، ساکنان شهرحمص می‌گویند که تانک‌های نظامیان در اطراف چندین منطقه در این شهر که در اختیار مخالفان دولت است، مستقر شده‌اند.

گروه ناظران حقوق بشر سوریه که یک سازمان مخالف دولت این کشور است، گفته است که در طول شب، تانک‌ها وارد منطقه انشائات در مجاورت باب‌عمرو، مرکز اصلی اعتراضات ضددولتی در حمص شده‌اند.

در طول روز جمعه، دهم فوریه، صدای تیراندازی و آتشبار پراکنده در حمص به گوش می‌رسید و گزارش شده است که دست‌کم ۴ نفر در باب‌عمرو کشته شده‌اند.

مخالفان دولت می‌گویند که بمباران شدید بسیاری از بخش‌های حمص از روز شنبه گذشته تاکنون مرگ بیش از ۴۰۰ نفر را به دنبال داشته است.

پیش از این مخالفان دولت سوریه، در اعتراض به اقدام روسیه در وتوی قطعنامه سازمان ملل متحد برای محکومیت برخوردهای دولت سوریه با مخالفان، از معترضان دعوت کرده بود تا روز جمعه، دهم فوریه دست به تظاهرات سراسری بزنند.

کمیته هماهنگی محلی که یک گروه دیگر از مخالفان دولت سوریه است، گفته است که نظامیان این کشور به سمت هزاران نفر از تظاهرکنندگانی آتش گشوده‌اند که بعد از برگزاری نماز جمعه در خیابان‌های شهرهای حلب، حمص، لاذقیه، درعا و دمشق حاضر شده بودند.



:: برچسب‌ها: هاوایی , آسیا , پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

'علی اصغر شعردوست' جمعه شب در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران كه با حضور وزیر امور خارجه تاجیكستان در شهر دوشنبه برگزار شد، افزود: بدنبال پیروزی انقلاب اسلامی ، ملت ما با عزم و اراده آهنین خود توانست روز به روز عقب ماندگی های گذشته را جبران كرده و با وجود تحمل انواع تحریم ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی و جنگ تحمیلی هشت ساله، قله های علم و فناوری را فتح كند.

وی خطاب به سفرا و روسای نمایندگی های سازمان های بین المللی، اندیشمندان و فرهیختگان تاجیك، گفت: جنبش نرم افزاری و تولید علم، رشد پرشتاب و مستمر اقتصادی و جهش علمی و فناوری و كسب رتبه های جهانی در تولید علم و فناوری در صنایع مختلف نظیر هوا فضا، پزشكی و دارویی، نانوتكنولوژی، دفاعی و نظامی و نیز فناوری هسته ای از جمله دستاوردهای احیا شده مردم ایران پس از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان آنكه تهدید و تحریم ملت بزرگی مانند ایران در طول 33 سال گذشته كارساز نبوده، گفت: این تهدیدها و محدودیت ها از این پس نیز تاثیری بر عزم راسخ ملت ما برای توسعه و پیشرفت نخواهد داشت.

سفیر ایران ، تحریم ها را سكوی جهش جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف عنوان و تاكید كرد: رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی امروز ایران و ظرفیت های عظیم آن بمنظور همكاری و سرمایه گذاری برای هر كشوری وسوسه انگیز است.

سفیر ایران یكی از دغدغه های جدی دولت و ملت ایران طی سال های اخیر را دستیابی و بهره مندی علمی از فناوری های نوین از جمله انرژی هسته ای دانست و گفت: با توجه به پایان پذیری سوخت های فسیلی و كاربردهای فراوان فناوری هسته ای در بخش های مختلف علمی، استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای برای همه كشورها ضروری و به حق است.

شعردوست نگرانی غربی ها درباره تولید سلاح هسته ای توسط ایران را بی مورد دانست و گفت: در ایران كسی به تولید چنین سلاح مخربی فكر نمی كند زیرا ما خود یكی از امضا كنندگان پیمان منع اشاعه تسلیحات هسته ای هستیم و تمام برنامه های هسته ای خود را تحت نظر آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام می دهیم.

1592

آساق**1558



:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، دكتر 'سید محمد حسینی' عصر جمعه در كنگره 'مسجد، كانون بصیرت و بیداری اسلامی' در مدرسه دارالشفاء قم افزود: آشنایی جهانیان با نظام مقدس جمهوری اسلامی درحال افزایش است و ملت های مختلف، ایران را تحسین كرده و آن را به عنوان الگوی خود برگزیده اند.

وی، با بیان اینكه امروز باید تجربیات ارزشمند انقلاب اسلامی را در اختیار ملت های مسلمان قرار دهیم، خاطرنشان كرد: اصل و اساس حركت مردم در انقلاب های منطقه، اسلام و آموزه های دینی است این و حركت بزرگتر از آن است كه در واژه بهار عربی گنجانده شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: پس از خیزش موج بیداری اسلامی، محدودیت ها و فضای اختناق حاكم بر كشورهای منطقه از میان رفت و این فرصت ارزشمندی است كه مبلغان پرورش یافته در حوزه های علمیه و جامعه المصطفی، فرهنگ اصیل اسلامی را هرچه بیشتر برای جهانیان تبیین كنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ایجاد كانون های فرهنگی هنری مساجد را از جمله تجربیات ارزشمند انقلاب عنوان كرد و افزود: كانون های مساجد با ارایه برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی، تاثیرات شگرفی در رفع معضلات میان نسل جوان و نوجوان ایفا می كنند.

حسینی با بیان اینكه امروز جوانان با ایمان كشورمان با عزم و اراده راسخ در عرصه حفظ و حراست از كیان نظام اسلامی حضوری پرشور دارند اظهار داشت: شخصیت ها و بزرگان دین كه در عصر خود از پیشقراولان بیداری و حركت های انقلابی بوده اند، باید برای جوانان الگوسازی شوند.

وی در پایان از شخصیت علمی و انقلابی آیت الله نوری همدانی كه با روشنگری های خود در جریان فتنه، نقش موثری برای بصیرت افزایی و آگاهی دادن به جامعه ایفا نمود، قدردانی كرد.

كنگره 'مسجد، كانون بصیرت و بیداری اسلامی' با حضور آیت الله 'حسین نوری همدانی' از مراجع تقلید، دكتر 'سید محمد حسینی' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسوولان كانون های مساجد و طلاب و فضلای حوزه های علمیه روز جمعه در قم برگزار شد و طی آن از صاحبان مقالات برگزیده با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

8146 / 1355/380



:: برچسب‌ها: استرالیا , سگ , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا؛ همزمان با مراسم اختتامیه بیست و پنجمین كنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، هفتمین دوره‌ انتخاب كتاب سال تقریب به منظور تجلیل از داعیان راه حق كه با قلم خود در راه هموار كردن وحدت و اخوت مسلمانان و تقویت انسجام اسلامی تلاش می‌كنند، برگزار شد.

اثر آیت‌الله محمدمهدی آصفی با عنوان 'چالش‌های معاصر و برنامه رویارویی اسلامی' و كتاب 'هذا هو الاسلام' تالیف مرحوم عبدالرحیم السائح به عنوان كتب برتر سال، مجله بشری به مدیرمسئولی سید مهدی خاموشی به عنوان نشریه برتر و شبكه تلویزیونی الوحده به عنوان رسانه برگزیده فرهنگ تقریب معرفی شدند.

در ادامه از دكتر محمدحسن تبرائیان معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و استاد شهید برهان‌الدین ربانی رییس‌جمهور سابق افغانستان و عضو مجمع عمومی تقریب به عنوان شخصیت‌های پیشگام در عرصه تقریب مذاهب اسلامی تجلیل به عمل آمد.

**شبد** 3404



:: برچسب‌ها: دختر , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، جشن بزرگداشت سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه با حضور گسترده مقام های سیاسی، اقتصادی دولتی هنگ كنگ، دیپلمات های مقیم، بازرگانان، اصحاب رسانه ، دانشگاهیان، امامان جماعت مساجد مختلف و ایرانیان مقیم برگزار شد.

آقای استفان لم، وزیر ارشد كابینه دولت هنگ كنگ به عنوان میهمان ویژه در این مراسم باشكوه شركت و سخنرانی كرد.

وی با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در عرصه های مختلف در ایران و ظرفیت و توانایی های بالای اقتصادی، فرهنگی و توریستی ، جمهوری اسلامی را كشوری غنی از ذخایر معرفی كرد.

وی با یادآوری تاریخ و تمدن كهن ایران، گفت: دنیا در آینده نیز شاهد دستاوردهای فراوان در جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی همچنین با تاكید بر مناسبات دوستانه و طولانی مدت بین ایران و چین، منطقه ویژه اداری هنگ كنگ را با توجه به پتانسیل ها و امكانات قوی خدماتی، تجاری و بازرگانی آن، نقطه قوتی برای گسترش صادرات و واردات روز افزون بین دو كشور دانست.

در این مراسم همچنین طباطبایی، سركنسول جمهوری اسلامی ایران در هنگ كنگ طی سخنانی برخی ویژگی های انقلاب اسلامی و دستاوردهای 33 ساله آن در امور سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی را برشمرد.

وی پیشرفت های ایران علیرغم تحریم های اعمال شده در سه دهه اخیر در زمینه های مختلف علوم و تكنولوژی از جمله فناوری هسته ای، سلولهای بنیادی، شبیه سازی، هوافضا، كامپیوتر و ربات و نانو دارو را حائز اهمیت دانست.

طباطبایی تاكید كرد: با اتكاء به توان و استعداد ذاتی و هوش دانشمندان و نخبگان علمی و عزم جدی آنان ، ایران گام های موثرتری برخواهد داشت و تا سال 2025 در بسیاری از بخش های علمی و فناوری به مرحله استقلال كامل دست می یابد.

سركنسول جمهوری اسلامی ایران همچنین روند رو به توسعه مناسبات ایران و چین و منطقه هنگ كنگ در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و جهانگردی را مطلوب توصیف كرد.

آساق ** 275 **



:: برچسب‌ها: عشق , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، این شبكه افزود: همانطور كه وزیر نفت هند اعلام كرد، چنانچه نفت ایران از بازارهای جهانی حذف شود، بهای نفت در بازارهای جهانی به شدت افزایش می یابد و این مساله به ضرر آمریكا خواهد بود.

شبكه 'سی ان ان'‌ با اشاره به اینكه از آغاز فوریه گذشته تاكنون بهای نفت در بازارهای جهانی افزایش یافته است،‌ اعلام كرد:‌ این در حالی است كه دولت ‌هند به تحریم‌های نفتی غرب بر ضد ایران توجه نمی كند و بر خرید نفتی اش از ایران افزوده است.

سی ان ان ادامه داد:‌ تحریم های اعمال شده غرب علیه نفت ایران مانع از آن نشده است كه هند از ایران نفت خریداری كند و این كشور در ماه گذشته به بزرگترین خریدار نفت ایران تبدیل شده است.

صویر**1502**1597



:: برچسب‌ها: بچه ها , کریسمس , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز جمعه ایرنا از ستاد خبری راهپیمایی 22 بهمن ماه،'سعید تقوی' افزود : با توجه به اینكه اقلیت های دینی همواره در تمام مراحل شكل گیری انقلاب،دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه سازندگی حضور گسترده داشته اند همه ساله كمیته ای از نمایندگان زرتشتی، ارامنه، آشوری و كلیمی برای برپایی مراسم با شكوه پیروزی انقلاب اسلامی تشكیل می شود.

وی اظهار داشت: امسال این كمیته با هماهنگی ستاد حركت ملی همه ما،غرفه ای در مسیر راهپیمایی برپا كرده است كه به نمایش عكس های حضور اقلیت ها در عرصه های انقلاب،یادبودهای شهدای گرانقدر این قشر از مردم و همچنین اجرای موسیقی های سنتی و بومی این اقشار می پردازد.

وی در مورد دیگر فعالیت های اقلیت های مذهبی در مراسم دهه فجر امسال گفت: به صدا درآمدن ناقوس كلیساها همزمان باسالروز ورود امام (ره)، حضور نمایندگان زرتشتی،ارامنه،كلیمی و آشوری در حرم امام خمینی (ره) و برگزاری 40 نمایشگاه و مسابقه ورزشی، صنایع دستی، هنری، پوشاك سنتی و همچنین برپایی نمایشگاه صنعت گران ارمنی در خیابان جلفای تهران، از جمله برنامه های انجام شده توسط اقلیت های مذهبی كشور در سطح تهران و استان های مختلف كشور بوده است.

تقوی در پایان بیان داشت:غرفه اقلیت های مذهبی در تقاطع خیابان انقلاب و قدس در روز 22بهمن برای بازدید راهپیمایان برپا خواهد شد.

اقتصام ** 9123 **1415



:: برچسب‌ها: نیکون , فوتبال , فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

'عثمان جاه' روز جمعه در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین كنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: از ویژگی های این كنفرانس آن است كه امت اسلامی از نژادها و مذاهب مختلف را در یك مكان برای بررسی زمینه های اتحاد و یكپارچگی هر چه بیشتر امت اسلامی گردهم می آورد.

وی یكی از ثمرات ونتایج این كنفرانس را تاسیس موسسات و مراكز مختلف در جهان اسلام به منظور ترویج تقریب بین مذاهب عنوان كرد و ادامه داد: كنفرانس وحدت اسلامی در حقیقت مسلمانان را نسبت به خطری كه اختلاف بین مذاهب اسلامی را تهدید می كند، هشدار می دهد.

این متفكر گامبیایی توضیح داد: كنفرانس وحدت اسلامی از یك سو می تواند ضمن تقویت راه های وحدت اسلامی مامنی برای تحكیم دوستی بین مسلمانان باشد و از سوی دیگر تهدیدی برای معاندان و دشمنان جهان اسلام خواهد بود.

وی با بیان اینكه بزرگترین اختلاف شایع در بین مسلمانان اختلاف شیعه و سنی است، ادامه داد: در اصل عقیده اسلامی مسلمانان هچ گونه اختلافی با یكدیگر ندارند و این شبهات و اختلافات پس از آنكه دشمنان از چیره شدن بر روش زندگی و دین مسلمانان عاجز شدند به وجود آمده است.

این اندیشمند گامبیایی ادامه داد: دشمنان در ادامه توطئه های خود علیه مسلمانان به سلاح سرد كه همانا 'تفرقه بیانداز و حكومت كن' است روی آوردند و از همان زمان اختلاف بین شیعه و سنی در اذهان ساده اندیشان رشد یافت.

عثمان جاه با بیان اینكه نتیجه كار آنانكه به دعوت خداوند متعال مبنی بر وحدت و یكپارچگی پاسخ دادند و به توحید روی آوردند، دوستی و مودت است، یادآورشد: دوستی بین مسلمانان اساس وحدت اسلامی و بر پایه وحدت كلمه و توحید استوار است.

بیست و پنجمین كنفرانس بین المللی وحدت اسلامی كه از 19 بهمن ماه با حضور اندیشمندان و متفكران 50 كشور جهان در هتل آزادی تهران آغاز به كار كرده شامگاه امروز – 21 بهمن ماه – پایان می یابد.

فراهنگ **1883



:: برچسب‌ها: جدید , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : breketid

' حسین درخشان' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، دو مورد برف و كولاك، ریزش آوار، نشست گاز خانگی و حوادث جاده ای را از جمله حوادث به وقوع پیوسته در 24 ساعت گذشته عنوان كرد.

این مقام مسوول در سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: 129 نفر در معرض حوادث به وقوع پیوسته در شبانه روز گذشته قرار داشتند كه از این تعداد 120 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

درخشان تعداد مصدومان حوادث 24 ساعت گذشته را 44 نفر خواند و گفت: از این تعداد 42 نفر توسط امدادگران هلال احمر به صورت سرپایی درمان و دو نفر نیز به دلیل شدت مصدومیت به نزدیك ترین درمانگاه یا بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین از اسكان اضطراری چهار نفر در شبانه روز گذشته خبر داد.

اجتمام**9140**1415



:: برچسب‌ها: تابستان , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()