به گزارش ایرنا ،' محمدرضا رشیدی' روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران عنوان كرد : اجناس عرضه شده در فروشگاه های زنجیره ای رفاه كه هم اكنون تعداد آنها به 180 فروشگاه رسیده از كیفیت و تنوع مناسبی برخوردار است و مردم به راحتی می توانند نیازهای خود را با قیمتی پایین تر از سطح بازار خریداری كنند .
وی با اشاره به راه اندازی شعبه ای جدید از فروشگاه های زنجیره ای رفاه در استان گلستان ، شهرستان گرگان ، عنوان كرد : براساس برنامه ریزی ها برآنیم تا تعداد فروشگاه ها را به عدد 200 برسانیم .
رشیدی این موضوع را نیز توضیح داد كه براساس برنامه بلند مدت درنظراست تا تعداد فروشگاه های زنجیره ای رفاه به هزار شعبه برسد .
یادآور می شود: فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سال 74 و با هدف كمك به تنظیم بازار راه اندازی شد .
مدیرعامل شركت فروشگاه های زنجیره ای رفاه می گوید ارایه خدمات مختلف ازجمله ارایه سبد تخفیفی ویژه هر 15 روز یك بار حاوی 50 قلم مورد نیاز مردم ، تنوع كالایی ، صرفه جویی در وقت ، ارایه خدمات الكترونیكی (استفاده ازرفاه كارت با اعتبار سه ساله )از جمله خدمات كنونی این فروشگاه است .
وی با اشاره به آغاز فروش اینترنتی و مجازی شعب فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سه استان تهران ، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی گفت : تاكنون بیش از یك هزار رفاه كارت برای دستگاه های مختلف متقاضی صادر شده است .
رشیدی همچنین گفت : براساس صورت های مالی چند سالی است كه فروشگاه های زنجیره ای رفاه سود ده هستند و سود به دست آمده بین مردم و سهامداران تقسیم می شود .
اقتصام **1601**1319